Technische dienst

Serviceverlening is onze expertise. In elke situatie kunt u rekenen op onze perfecte serviceverlening. Als u belt met onze helpdesk wordt u direct professioneel geholpen. Ook wanneer de aangesloten apparatuur niet de onze is.Kunnen wij u telefonisch niet verder helpen, dan onderneemt onze mobiele servicedienst meteen actie om u vervangende apparatuur ter beschikking te stellen, want "the show must go on". Dat beseffen wij als geen ander. + 
Maximale zekerheid verkrijgt u met een all-in servicecontract dat u bij de koop van apparatuur kunt afsluiten. Hierin zijn alle (transport)kosten verwerkt voor vervangende apparatuur gedurende de reparatieperiode, de verzekering tijdens het transport, alle kosten van arbeidsloon en onderdelen gedurende drie jaar. Continuïteit en kwaliteit: bij LP kunt u daar op bouwen! 
Storings- en klachtenprocedure 
Om u nog beter en sneller van dienst te kunnen zijn kunt u hier het storings- en klachtenformulier downloaden. Vul het formulier volledig in alvorens het naar ons te versturen. Wij danken u hartelijk voor uw medewerking!